زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنجلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد!
سرخط خبرها

۴۸ ساعت تا نابودی کامل شهرخودرو!

  • کد خبر: ۱۳۲۲۲۰
  • ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴
۴۸ ساعت تا نابودی کامل شهرخودرو!
مهلت دو هفته‌ای سازمان لیگ برای تعیین تکلیف تیم شهرخودرو امروز بدون هیچ اقدامی تمام شد!

مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ هفته یازدهم رقابت‌های لیگ دسته‌اول فوتبال کشور امروز برگزار می‌شود و مقابل بازی شهرخودرو مشهد و خیبر خرم‌آباد به‌طرزی کنایه‌آمیز عنوان «تعویق» قید شده است! این فقط بخشی از سناریو تحقیر فوتبال خراسان است که این روز‌ها از سوی مدیران باشگاه شهرخودرو به روی صحنه رفته است و کسی نمی‌داند سرانجام کی و کجا قرار است به پایان برسد؟!

تیمی که بعد از سقوط بد از لیگ‌برتر به لیگ دسته‌اول، هرگز روز خوش به خود ندید و مشهدی‌ها ابتدا که بازیچه انتقال امتیاز به باشگاه «امید وحدت» شدند و بعد هم در بازگشت مجدد تیم به حمیداوی و دارودسته‌اش در تهران ره به جایی نبردند. جلسه تعیین‌تکلیف تیم نابسامان لیگ‌یکی فوتبال مشهد هم دو هفته پیش برگزار و به‌حکم سازمان لیگ قرار شد مدیران شهرخودرو در این دو هفته بدهی‌هایشان را بدهند و پنجره نقل‌وانتقالاتی‌شان را باز کنند، اما امروز این موعد هم به پایان رسیده و هنوز خبر رسمی حل‌وفصل مشکلات این تیم داده نشده است!

سکوت و هیچ بعد از ۲ هفته

امروزمهلت دوهفته‌ای سازمان لیگ فدراسیون فوتبال به شهرخودرو تمام شده است و تا این لحظه هیچ خبری از این باشگاه نیست. مسئولان شهرخودرو تلفن‌همراهشان را جواب نمی‌دهند؛ گویی نه خانی آمده و نه خانی رفته است! این وسط سهمیه فوتبال خراسان در لیگ دسته‌اول هم باسرعتی سرسام‌آور به‌سمت نابودی پیش می‌رود و گویی مدیران تهران‌نشسته تیم که در طول این مدت تا توانسته‌اند از شهرت فوتبال بهره‌برداری کرده‌اند، صدایشان درنمی‌آید.

هیئت فوتبال، در بی‌خبری مطلق!

هیئت فوتبال خراسان‌رضوی در رویارویی با اتفاقات اخیر شهرخودرو واکنشی به‌جز سکوت ندارد. محسن حیدری، دبیر این هیئت، می‌گوید تا این لحظه هیچ اقدامی از سوی باشگاه صورت نگرفته است؛ نه بدهی پرداخت شده و نه تلاشی برای انتقال انجام شده است. حیدری خاطرنشان می‌کند حتی نامه‌ای هم به هیئت نیامده و این به‌معنای بی‌خبری مطلق مسئولان این هیئت از وضعیت تیم فوتبال شهرخودروست. به‌نحوی‌که گویی کار دیگر از دست ورزش استان خارج شده است و همه باید منتظر بنشینند تا موعد رسمی انحلال تیمی که هیچ‌کس دوستش ندارد، فرابرسد.

ناامیدی سازمان لیگ از شهرخودرو

مهرداد شفیعی، مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته‌اول فوتبال کشور، در گفتگو با شهرآرا ناامیدانه از آینده شهرخودرو سخن می‌گوید. او مدعی است در آخرین تماس با مسئولان شهرخودرو و پیگیری وضعیت این تیم، با جواب نخ‌نما‌شده «ما پیگیریم» روبه‌رو شده است. شفیعی دراین‌باره گفت: «مسئولان شهرخودرو به ما هم می‌گویند داریم پیگیری می‌کنیم، اما واقعیت این است که هیچ اتفاقی هنوز نیفتاده است.» وی افزود: «ما امیدواریم در فرصت باقی‌مانده (چند ساعت) خبری از این باشگاه بیاید و سندی به ما بدهند که بدهی‌هایشان پرداخت شده است. ما دوست داریم تیم فوتبال شهر مشهد با شرایطی آبرومند به مسابقات برگردد، اما حقیقت آن است با آن شرایط دیگر اجازه حضور شهرخودرو در رقابت‌ها را نمی‌دهیم.»

ضرب الاجل ۴۸ ساعته تا سقوط

مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته‌اول فوتبال کشور اظهار کرد: «بعد از پایان بازی‌های امروز لیگ دسته‌اول فقط ۴۸ ساعت زمان برای شهرخودرو باقی است تا تکلیفش را مشخص کند و به مفاد جلسه گذشته‌ای که دو هفته پیش در سازمان لیگ تشکیل شد، عمل کند. در غیر این صورت بعد از ۴۸ ساعت گزارشی تنظیم می‌کنیم و با تشریح شرایط آن را به کمیته انضباطی می‌فرستیم تا این کمیته تصمیم‌گیری نهایی را طبق قوانین داشته باشد.»

شفیعی درباره قوانین و سرنوشت شهرخودرو اذعان کرد: «طبق قانون در چنین مواقعی تیم به دو دسته پایین‌تر سقوط خواهد کرد و اینکه شهرخودرو بخواهد در لیگ دسته‌سوم تیم‌داری کند یا تیم را منحل کنند، دیگر با خودشان است.» وی تصریح کرد: «درباره نتایج بازی‌های برگزارشده این تیم تا اینجای فصل هم، چون هنوز نیم‌فصل اول هستیم، نتایج بازی‌های شهرخودرو صفر خواهد شد. اگر نیم‌فصل دوم بود، شرایط متفاوت بود، اما، چون نیم‌فصل اول است، نتایج صفر می‌شود.»

جلوگیری از ضرر در وقت‌های اضافه

شهرخودرو خیلی دیرتر از موعد شاید ۴۸ ساعت دیگر از لیگ دسته‌اول فوتبال کشور کنار گذاشته شود و شاید این سقوط مرگ‌بار به‌معنای انحلال رسمی تیم باشد؛ تیمی که می‌توان برای داستان صعودش به آسیا تا سقوط و نابودی‌اش مرثیه‌ای بلندبالا سرود. تیمی که بازیچه شهرت‌طلبی گروهی غیربومی و بی‌کفایتی مدیران ورزش استان قرار گرفت و حالا همه به پایانش بیش از ادامه حیات دلخوش خواهند بود؛ پایانی که بهتر از یک تلخی بی‌پایان است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->